Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Να ρωτήσω οποιος γνωρίζει να μου απαντήση:
Αν περάσει κάποιος την Α ΦΑΣΗ ή και την Β ΦΑΣΗ παίρνει έπαινο απο το σχολείο?
Συνήθως οι μαθητές δεν ξεκίνησαν μονοι τους προγραμματισμό αλλα με κάποιον καθηγητή, αν κάποιος μαθητης τα καταφερει και μπει στην ομαδα πληροφορικής μπορεί έστω και άτυπα να συνοδεύεται και απο τον καθηγητή του στους διαγωνισμούς? (Θα μπορούσε)?
Πέρασα την Α ΦΑΣΗ και Β ΦΑΣΗ αλλα δεν μπορώ να πάω να δώσω για την Γ ΦΑΣΗ υπάρχει πρόβλημα (προσωπικό)? Δεν θέλω που λέμε ρε παιδί μου!!
Αν περάσει κάποιος την Α ΦΑΣΗ ή και την Β ΦΑΣΗ παίρνει έπαινο απο το σχολείο?
Συνήθως οι μαθητές δεν ξεκίνησαν μονοι τους προγραμματισμό αλλα με κάποιον καθηγητή, αν κάποιος μαθητης τα καταφερει και μπει στην ομαδα πληροφορικής μπορεί έστω και άτυπα να συνοδεύεται και απο τον καθηγητή του στους διαγωνισμούς? (Θα μπορούσε)?
Πέρασα την Α ΦΑΣΗ και Β ΦΑΣΗ αλλα δεν μπορώ να πάω να δώσω για την Γ ΦΑΣΗ υπάρχει πρόβλημα (προσωπικό)? Δεν θέλω που λέμε ρε παιδί μου!!
- compileGuy
- Δημοσιεύσεις: 218
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:39 pm
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
1) Δεν νομιζω να πάρεις τίποτα απο το σχολείο. Μόνο την δική σου ικανοποίηση
2) Νομιζω πως θα μπορούσε αλλα θα έπρεπε να πληρώσει όλα τα έξοδα μεταφοράς και διαμονής και όλα τα άλλα έξοδα.
3)Στην 3η Φάση θα πρέπει να δώσεις σε συγκεκριμένο χώρο και συγκεκριμένη ώρα. Δεν νομίζω να υπάρχουν εξαιρέσεις. Πρέπει εκείνη την ώρα μαζι με όλους να δώσεις .
Ότι άλλο θες εδώ είμαστε
2) Νομιζω πως θα μπορούσε αλλα θα έπρεπε να πληρώσει όλα τα έξοδα μεταφοράς και διαμονής και όλα τα άλλα έξοδα.
3)Στην 3η Φάση θα πρέπει να δώσεις σε συγκεκριμένο χώρο και συγκεκριμένη ώρα. Δεν νομίζω να υπάρχουν εξαιρέσεις. Πρέπει εκείνη την ώρα μαζι με όλους να δώσεις .
Ότι άλλο θες εδώ είμαστε
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 381
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 14, 2008 6:01 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
1) Όχι, δεν παίρνει έπαινο απ' το σχολείο, αν περάσεις στην Γ' φάση όμως παίρνεις απ' την ΕΠΥ.
2) Όχι, δεν συνοδεύονται απ' τον καθηγητή τους, αλλά από κάποιους καθηγητές που είναι μέλη της ΕΠΥ και ασχολούνται με τον διαγωνισμό (καθηγητές πανεπιστημίων/λυκείων).
3) Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αλλά γιατί;
2) Όχι, δεν συνοδεύονται απ' τον καθηγητή τους, αλλά από κάποιους καθηγητές που είναι μέλη της ΕΠΥ και ασχολούνται με τον διαγωνισμό (καθηγητές πανεπιστημίων/λυκείων).
3) Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αλλά γιατί;
- compileGuy
- Δημοσιεύσεις: 218
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:39 pm
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
2) Αν θέλει κάποιος όμως να συνοδέψει ένα παιδί μπορεί
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Έπαινο από σχολείο δεν παίρνεις , δηλαδή σαν τι έπαινο να σου δώσει το σχολείο επειδή πέρασες μία φάση ενός διαγωνισμού? (Τέλοσπαντων εάν ήταν για μαθηματική εταιρεία θα γίνονταν πανηγύρια) Μόνο από την Έπυ θα πάρεις εάν περάσεις την Α και Β φάση του διαγωνισμού . Όπως είπε σωστά ο Compileguy η ικανοποίηση είναι δική σου. Επίσης στην Γ φάση δεν είναι απαραίτητο να έρθει κάποιος μαθητής που είναι καλεσμένος , δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Τι θα σου δώσει ένας έπαινος; Ένα χαρτί είναι. Είναι κρίμα να είναι κίνητρο ο έπαινος. Από το σχολείο πάντως οι πιο πολλοί μας δεν πήραμε τίποτα.papalife έγραψε:Αν περάσει κάποιος την Α ΦΑΣΗ ή και την Β ΦΑΣΗ παίρνει έπαινο απο το σχολείο?
Δεν ισχύει πάντα, ούτε καν συνήθως.papalife έγραψε:Συνήθως οι μαθητές δεν ξεκίνησαν μονοι τους προγραμματισμό αλλα με κάποιον καθηγητή
Εννοείται πως δεν μπορεί να μπει μέσα όταν γράφεις! Άλλα να σε συνδοδεύει, ναι φυσικά. Μα τι θα σου προσφέρει αυτό;papalife έγραψε:αν κάποιος μαθητης τα καταφερει και μπει στην ομαδα πληροφορικής μπορεί έστω και άτυπα να συνοδεύεται και απο τον καθηγητή του στους διαγωνισμούς?
Κανένα. Πολλοί δεν έρχονται... Είναι κρίμα πάντως να υπάρχουν άτομα που πληρώνουν έναν καθηγητή για να τους περάσει την Α΄ και Β΄ φάση, και στην Γ΄, όπου τα πράγματα είναι δύσκολα να εξαφανίζονται.papalife έγραψε: Πέρασα την Α ΦΑΣΗ και Β ΦΑΣΗ αλλα δεν μπορώ να πάω να δώσω για την Γ ΦΑΣΗ υπάρχει πρόβλημα (προσωπικό)? Δεν θέλω που λέμε ρε παιδί μου!!
Μετα από 397 δημοσιεύσεις, έβαλα και υπογραφή.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
papalife έγραψε:Συνήθως οι μαθητές δεν ξεκίνησαν μονοι τους προγραμματισμό αλλα με κάποιον καθηγητή
λοιπόν σχετικά με αυτήν τη φράση έχω να σου πω το εξής. Προσωπικά εγώ τον προγραμματισμό τον άρχισα μόνος μου διαβάζοντας βιβλία επειδή μου άρεσε πραγματικά αυτό που έκανα και έπειτα από καιρό πήγα σε φροντιστήριο. Για τον ΠΔΠ έτυχε να τον μάθω στην πορεία , δηλαδή μπορεί να μην το μάθαινα και ποτέ. Πάντως εγώ πιστεύω πως οι περισσότεροι έτσι άρχισαν. Άρχισαν μονοι τους και έτυχε να μάθουν για τον ΠΔΠ.
λοιπόν σχετικά με αυτήν τη φράση έχω να σου πω το εξής. Προσωπικά εγώ τον προγραμματισμό τον άρχισα μόνος μου διαβάζοντας βιβλία επειδή μου άρεσε πραγματικά αυτό που έκανα και έπειτα από καιρό πήγα σε φροντιστήριο. Για τον ΠΔΠ έτυχε να τον μάθω στην πορεία , δηλαδή μπορεί να μην το μάθαινα και ποτέ. Πάντως εγώ πιστεύω πως οι περισσότεροι έτσι άρχισαν. Άρχισαν μονοι τους και έτυχε να μάθουν για τον ΠΔΠ.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Απο τριτη γυμνασιου μαθαινα ΓΛΩΣΣΑ (τρομαρα μου..) και μολις πριν ενα μηνα εμαθα Pascal, με απειρο ψαξιμο στο ιντερνετ. ΕΤΥΧΕ να μαθω για τον πδπ οπως ΕΤΥΧΕ να το μαθει και ο καθηγητης μου στο σχολειο που ΕΤΥΧΕ να με ρωτησει αν θελω να λαβω μερος επειδη ΕΤΥΧΕ να ξερει την τρελα μου με τον προγραμματισμο
Επισης δεν ηξερα οτι υπαρχουν παιδια που κανουν μαθηματα ειδικα για τον πδπ. Νομιζα οτι παει κυριως οποιος εχει κανει μονος του ο,τι εχει κανει, επειδη ο ιδιος γουσταρει. Αλλο η εξτρα βοηθεια(κι εγω ειχα εξτρα βοηθεια για την Pascal απο τον καθηγητη στο σχολειο σχετικα με εντολες κλπ), αλλα αλλο να κανεις ιδιαιτερο μονο για αυτο. Κυριε να σας δωσω 100 ευρω για να με περασετε 2 φασεις. Παιζει να ειναι και ετοιμες ασκησεις δηλαδη. Τι νοημα εχει..
(Το θεωρω ηλιθιο να μας λενε συνεχεια στο σχολειο για διαγωνισμους μαθηματικων και πιο σπανια φυσικης και οχι πληροφορικης. Ρατσισμος ξερωγω.)
Επισης δεν ηξερα οτι υπαρχουν παιδια που κανουν μαθηματα ειδικα για τον πδπ. Νομιζα οτι παει κυριως οποιος εχει κανει μονος του ο,τι εχει κανει, επειδη ο ιδιος γουσταρει. Αλλο η εξτρα βοηθεια(κι εγω ειχα εξτρα βοηθεια για την Pascal απο τον καθηγητη στο σχολειο σχετικα με εντολες κλπ), αλλα αλλο να κανεις ιδιαιτερο μονο για αυτο. Κυριε να σας δωσω 100 ευρω για να με περασετε 2 φασεις. Παιζει να ειναι και ετοιμες ασκησεις δηλαδη. Τι νοημα εχει..
(Το θεωρω ηλιθιο να μας λενε συνεχεια στο σχολειο για διαγωνισμους μαθηματικων και πιο σπανια φυσικης και οχι πληροφορικης. Ρατσισμος ξερωγω.)
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Πέστα Ράνια. Εδώ στο λύκειο μου οι περισσότεροι μαθητές νομίζουν ότι τα προβλήματα μαθηματικών είναι τα πιο δύσκολα που υπάρχουν από άλλους διαγωνισμούς.
Σε μία διαφωνια με έναν φίλο μου που έχει πατέρα μαθηματικό μου είπε πως ότι εάν δεις πολλοί μαθητές γράφουν καλά στην πληροφορική στις πανελλήνιες. Εγώ του είπα πως τα θέματα στις ασκήσεις των πανελληνίων δεν έχουν καμιά σχέση με τα θέματα στους διαγωνισμούς πληροφορικής. Μετά του είπα πως ότι εάν σκεφτείς λίγο το περισσότερο ποσοστό των μαθητών πάνε στους μαθηματικούς διαγωνισμούς ενώ στην πληροφορική δεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και του έθεσα το εξής ερώτημα γιατί συμβαίνει αυτό? Μου είπε διότι δεν ενδιαφέρονται. Είναι όντως έτσι? Βγάλτε τα συμπεράσματα σας.
Σε μία διαφωνια με έναν φίλο μου που έχει πατέρα μαθηματικό μου είπε πως ότι εάν δεις πολλοί μαθητές γράφουν καλά στην πληροφορική στις πανελλήνιες. Εγώ του είπα πως τα θέματα στις ασκήσεις των πανελληνίων δεν έχουν καμιά σχέση με τα θέματα στους διαγωνισμούς πληροφορικής. Μετά του είπα πως ότι εάν σκεφτείς λίγο το περισσότερο ποσοστό των μαθητών πάνε στους μαθηματικούς διαγωνισμούς ενώ στην πληροφορική δεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και του έθεσα το εξής ερώτημα γιατί συμβαίνει αυτό? Μου είπε διότι δεν ενδιαφέρονται. Είναι όντως έτσι? Βγάλτε τα συμπεράσματα σας.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Βγαίνουμε offtopic, άλλα τέλος πάντων.
@SOTIRIS: Ο μαθηματικός διαγωνισμός είναι δύσκολος για κάποιον που ΔΕΝ ξέρει, όπως και ο ΠΔΠ. Μα δεν καταλαβαίνω, γιατί συγκρίνεις δυσκολίες; Γιατί να αποδείξεις κάτι στον φίλο σου; Ας λένε πως είναι πιο δύσκολος. Ας λένε ότι θέλουν. Αλλάζει κάτι πρακτικά; Και, δεν δίνεται υπερβολική σημασία στον διαγωνισμό της ΕΜΕ, στον ΠΔΠ απλά πρέπει να δώσουν περισσότερο βάρος. Το ότι ο ΠΔΠ έχει πιο λίγους συμμετέχοντες σίγουρα δεν οφείλεται τόσο στην δυσκολία, όσο στην "κακή διαφήμιση", για να το πώ απλά, ή όπως είπε ο φίλος σου στο ότι δεν ενδιαφέρονται. Απλά. Γιατί να συγκρινόμαστε όμως;
Απάντησε μου στα παραπάνω.
@SOTIRIS: Ο μαθηματικός διαγωνισμός είναι δύσκολος για κάποιον που ΔΕΝ ξέρει, όπως και ο ΠΔΠ. Μα δεν καταλαβαίνω, γιατί συγκρίνεις δυσκολίες; Γιατί να αποδείξεις κάτι στον φίλο σου; Ας λένε πως είναι πιο δύσκολος. Ας λένε ότι θέλουν. Αλλάζει κάτι πρακτικά; Και, δεν δίνεται υπερβολική σημασία στον διαγωνισμό της ΕΜΕ, στον ΠΔΠ απλά πρέπει να δώσουν περισσότερο βάρος. Το ότι ο ΠΔΠ έχει πιο λίγους συμμετέχοντες σίγουρα δεν οφείλεται τόσο στην δυσκολία, όσο στην "κακή διαφήμιση", για να το πώ απλά, ή όπως είπε ο φίλος σου στο ότι δεν ενδιαφέρονται. Απλά. Γιατί να συγκρινόμαστε όμως;
Απάντησε μου στα παραπάνω.
Μετα από 397 δημοσιεύσεις, έβαλα και υπογραφή.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Οντως η χαμηλη συμμετοχη σιγουρα οφειλεται στο οτι δεν εχει διαφημηστει τοσο οσο ο ΘΑΛΗΣ πχ. Εγω τον ΘΑΛΗ τον ηξερα απο την πρωτη γυμνασιου, τον ΠΔΠ τον εμαθα 5 χρονια αργοτερα.
Τουλαχιστον εχουμε χαμηλη ανταγωνιστικοτητα
Ε και τι πανελληνιες τωρα. Απλησιαστα θεματα. Και στα μαθηματικα και εδω.
Τουλαχιστον εχουμε χαμηλη ανταγωνιστικοτητα
Ε και τι πανελληνιες τωρα. Απλησιαστα θεματα. Και στα μαθηματικα και εδω.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Το ίδιο ακτιβώς συνέβει και σε εμένα. Στα μέσα της 2α λυκείου , διαπίστωσα πως υπάρχει αυτός ο διαγωνισμός. Δυστυχώς τόσα χρόνια (από την 2α γυμνασίου περίπου) με όσα ασχολήθηκα δεν δοκιμάστικα κάπου για να δω τι μπορώ να κάνω.
Έτσι λοιπόν φέτος είμαι 3η λυκείου και είναι η 1η φορά που θα πάρω μέρος. Κρίμα πάντως, δε μπορώ να καταλάβω το λόγο για τον οποίο δεν γίνεται διαφήμιση του διαγωνισμού αυτού στα σχολεία. Μπορεί να μην υπάρξει μεγάλη συμμετοχή αλλά 2-3 παιδιά απο κάθε σχολείο μπορούν να κάνουν την διαφορα!
Και δυστυχώς όπως προαναφέρθηκε και παραπάνω, υπάρχουν μαθητές που παίρνουν μέρος για να περάσουν την Α και Β φάση έτσι μόνο για μούρη! Πληρώνουν εναν καθηγητή να τους τα φιάξει ενώ οι ίδιοι παίζει και να μην ξέρουν τη σημαίνει γλώσσα προγραμματισμού. Δε θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα ονόματα τα οποία στην Α και Β φάση πέρασαν πρώτοι ενώ στην 3η φάση δεν έκαναν καν τον κόπο να πάνε(αυτό το έχω ακούσει) ή πήγαν και βγήκαν πρώτοι, εχμ απο το τέλος όμως...
Παιδιά αφήστε να λένε ότι θέλουν, απλά κανείς δε γνωρίζει τίποτα! Εμείς μπορούμε να έχουμε σίγουρα μια άποψη παραπάνω απο άλλους, μιας και ασχολίομαστε και με μαθηματικά και με φυσική και με προγραμματισμό.
Αυτά απο μένα
Έτσι λοιπόν φέτος είμαι 3η λυκείου και είναι η 1η φορά που θα πάρω μέρος. Κρίμα πάντως, δε μπορώ να καταλάβω το λόγο για τον οποίο δεν γίνεται διαφήμιση του διαγωνισμού αυτού στα σχολεία. Μπορεί να μην υπάρξει μεγάλη συμμετοχή αλλά 2-3 παιδιά απο κάθε σχολείο μπορούν να κάνουν την διαφορα!
Και δυστυχώς όπως προαναφέρθηκε και παραπάνω, υπάρχουν μαθητές που παίρνουν μέρος για να περάσουν την Α και Β φάση έτσι μόνο για μούρη! Πληρώνουν εναν καθηγητή να τους τα φιάξει ενώ οι ίδιοι παίζει και να μην ξέρουν τη σημαίνει γλώσσα προγραμματισμού. Δε θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένα ονόματα τα οποία στην Α και Β φάση πέρασαν πρώτοι ενώ στην 3η φάση δεν έκαναν καν τον κόπο να πάνε(αυτό το έχω ακούσει) ή πήγαν και βγήκαν πρώτοι, εχμ απο το τέλος όμως...
Παιδιά αφήστε να λένε ότι θέλουν, απλά κανείς δε γνωρίζει τίποτα! Εμείς μπορούμε να έχουμε σίγουρα μια άποψη παραπάνω απο άλλους, μιας και ασχολίομαστε και με μαθηματικά και με φυσική και με προγραμματισμό.
Αυτά απο μένα
- compileGuy
- Δημοσιεύσεις: 218
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:39 pm
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
@thodoris
Όσοι πληρώνουν καθηγητές για να γράψουν τα προγραμματά τους, όχι μόνο είναι εντελώς ηλίθιο γιατι το μόνο που κάνουν είναι να κοροιδεύουν τον εαυτό του είναι και ζημιογονο καθώς στερεί θέσεις σε παιδια που προσπαθουν και δουλεύουν αλλα δεν περναν λόγω αυτών των χαμένων (για εμένα ) παιδιών ..
Όσοι πληρώνουν καθηγητές για να γράψουν τα προγραμματά τους, όχι μόνο είναι εντελώς ηλίθιο γιατι το μόνο που κάνουν είναι να κοροιδεύουν τον εαυτό του είναι και ζημιογονο καθώς στερεί θέσεις σε παιδια που προσπαθουν και δουλεύουν αλλα δεν περναν λόγω αυτών των χαμένων (για εμένα ) παιδιών ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος compileGuy την Κυρ Δεκ 13, 2009 2:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
Προς chris,
μα δεν του είπα εγώ τίποτα του φίλου μου. Είδε την αφίσα στο σχολείο για τον μαθηματικό διαγωνισμό και από μόνος του μου είπε πως είναι πιο δύσκολος από την ΠΔΠ.
μα δεν του είπα εγώ τίποτα του φίλου μου. Είδε την αφίσα στο σχολείο για τον μαθηματικό διαγωνισμό και από μόνος του μου είπε πως είναι πιο δύσκολος από την ΠΔΠ.
Re: Τι παίζει με Έπαινο, Φάσης
chris έγραψε:@SOTIRIS: Ο μαθηματικός διαγωνισμός είναι δύσκολος για κάποιον που ΔΕΝ ξέρει, όπως και ο ΠΔΠ. Μα δεν καταλαβαίνω, γιατί συγκρίνεις δυσκολίες; Γιατί να αποδείξεις κάτι στον φίλο σου; Ας λένε πως είναι πιο δύσκολος. Ας λένε ότι θέλουν. Αλλάζει κάτι πρακτικά; Και, δεν δίνεται υπερβολική σημασία στον διαγωνισμό της ΕΜΕ, στον ΠΔΠ απλά πρέπει να δώσουν περισσότερο βάρος. Το ότι ο ΠΔΠ έχει πιο λίγους συμμετέχοντες σίγουρα δεν οφείλεται τόσο στην δυσκολία, όσο στην "κακή διαφήμιση", για να το πώ απλά, ή όπως είπε ο φίλος σου στο ότι δεν ενδιαφέρονται. Απλά. Γιατί να συγκρινόμαστε όμως;
Απάντησε μου στα παραπάνω.
Δεν είπα ότι του είπες τίποτα. Ρώτησα ποιό είναι το νόημα να συγκρίνουμε δυσκολίες. (Γιατί τελικά αυτό κάνεις/-ετε)SOTIRIS έγραψε:Προς chris,
μα δεν του είπα εγώ τίποτα του φίλου μου. Είδε την αφίσα στο σχολείο για τον μαθηματικό διαγωνισμό και από μόνος του μου είπε πως είναι πιο δύσκολος από την ΠΔΠ.
Στο είπε; Άσ'τον να λέει
Μετα από 397 δημοσιεύσεις, έβαλα και υπογραφή.